Translate

Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Τούρτες γενεθλίων για έμπνευση!

Καλημέρα σε όλους τους φίλους της σελίδας του Τουρtorial!
Καλημέρα σε όσους είστε εδώ συντονισμένοι για να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον να βελτιώσει τις δεξιότητές του στη ζαχαροτεχνία!
Έχω αφιερωθεί αποκλειστικά στην αλληλεπίδραση μας μέσω facebook και παραμελώ το blog, κι αυτό θα ήθελα να το διορθώσω.
Δυστυχώς το video blogging που οραματιζόμουν για εδώ, απαιτεί χρόνο και υποδομή και δεν έχω εξασφαλισμένο τίποτα από τα δύο για την ώρα. Το χειρότερο είναι πως μου λείπει πια και ο αυθορμητισμός της ασχετοσύνης που είχα στην αρχή και έτσι ντρέπομαι να εκτεθώ περισσότερο!
Θα ήθελα όμως να κάνω μια συγκεντρωτική ανάρτηση με μερικές τουρτίτσες που έφτιαξα αυτό το διάστημα της απουσίας μου από εδώ, για να υπάρχουν έστω σαν inspiration board που λένε και οι φίλοι μας οι αλλοδαποί στο pinterest.
Θα ξεκινήσω από τις πιο πρόσφατες τουρτίτσες με αγαπημένη μου αυτή την βρετανική σημαία, γιατί συνέπεσε με το χαρμόσυνο νέο που περίμενα να λάβω! Ω ναι πήρα το ECPE (τι σημασία έχει που το έδωσα με 20 χρόνια καθυστέρηση, η χαρά είναι εξίσου μεγάλη!)  
Πάμε λοιπόν να δούμε τουρτίτσες και να εμπνευστούμε!













...και δύο φωτογραφίες τραβηγμένες από επαγγελματία για το τέλος!




Με αρκετές φίλες συνομιλουμε μέσω facebook και μου στέλνουν τις δημιουργίες τους, κάθε φορά που συμβουλευονται τη σελίδα για τις ζαχαροτεχνίες τους. Χαίρομαι πάρα πολύ όταν βοηθώ και φυσικά όποια επιθυμεί να κάνει τη δική της τούρτα να μου γράφει τις απορίες της κι ο,τι μπορώ και ξέρω θα το απαντώ.
Σε επόμενη ανάρτηση θα φέρω και τις Ζαχαροτεχνίες των φίλων για έμπνευση!
Καλή συνέχεια σε όλες και όλους!

Για να λαμβάνετε ενημερώσεις, η κοινότητα του Τουρtorial στο facebook
εναλλακτικά 

6 σχόλια:

  1. Σε είδα από το μπλοκ των Ανθομελίτσων και είπα να περάσω μια βόλτα. Πολύ όμορφες οι τούρτες πράγματι. Καλή συνέχεια^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε φίλη μου! Καλό χειμώνα γεμάτο νοστιμιές σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  2. Ενα θα σου πω: Εχεις θεϊκό δώρο κορίτσι μου, καλλιτέχνης με τα όλα του! Και μου τρέχουν και τα σάλια!
    Σε βλέπω στο fb τωρα σε βρήκα κι εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δέσποινα. Είδα πολύ αργά το μήνυμά σου ομολογουμένως, πάντως σ'ευχαριστώ που έλαβες τον κόπο να το αφήσεις. Να είσαι καλά και θα τα λέμε στο fb που περισσότερο συχνάζω! :)

      Διαγραφή